Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty
i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji
z Klientami. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już
z uznaniem ponad 172 tys. Klientów.
Konto osobiste Proste Zasady jest podstawą naszej oferty i kluczem do budowy stałej relacji z Klientami. W ciągu roku z oferty skorzystało już ponad 170 tys. osób, co jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii budowy banku pierwszego wyboru - zapewnia Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. Aktualnie widzimy znaczący wzrost zaufania do naszej instytucji. Na koniec czerwca br. udział środków na rachunkach bieżących i kontach oszczędnościowych w depozytach ogółem przekroczył 30%. Jest to najlepszy wynik w historii naszego banku. Ponadto, tylko w trzecim kwartale pozyskaliśmy niemal 36 tys. aktywnych Kont Proste Zasady – dodaje.
Flagowe konto Getin Banku powstało w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekiwali prostych i przyjaznych rozwiązań. Właśnie takie są Proste Zasady - wystarczy, że Klient dokona jednej płatności kartą debetową lub BLIKIEM w miesiącu, by prowadzenie konta było bezpłatne. Bank nie pobierze również opłat za kartę debetową, przelewy Elixir przez Bankowość Internetową i Mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce.
Kontem Proste Zasady można zarządzać w wygodny sposób za pomocą Bankowości Internetowej oraz przez aplikację mobilną Getin Mobile. Już niemal 60% jego użytkowników regularnie loguje się do Bankowości Internetowej, a 26% do Bankowości Mobilnej. Posiadacze konta mają możliwość dokonywania płatności mobilnych poprzez BLIK-a, Google Pay, a od czerwca także Apple Pay. W bankowości mobilnej Bank oferuje także usługę autoryzacji mobilnej, dzięki której przelewy można potwierdzać szybko i bezpiecznie bez konieczności przepisywania kodów SMS. Rozwiązania wdrożone przez Bank są doceniane szczególnie przez młode osoby, które cenią sobie wszelkie usprawnienia ułatwiające codzienne bankowanie.
W ostatnim roku odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród młodszych Klientów – 20 procent wszystkich rachunków to konta dla osób w wieku 18 - 26 lat. Ta grupa Klientów jest bardzo
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/sukces-strategii-prostych-zasad-getin-banku